W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 1 listopada 2018

Jak zeznawać w sądzie gdy bank pozywa o kredyt frankowy

Jak zeznawać w sądzie gdy bank pozywa o kredyt frankowy.
Poglądowe zeznania w sądzie. Pozywał Raiffeisen Polbank o wypowiedziany kredyt frankowy. Kredytobiorcy wstrzymali płatność rat ze względu na nadpłatę, której istnienia bank nie uznaje. Zapis zeznań do wyroku XXV C 1934/16 Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 20 marca 2017r.

Moim zdaniem gdyby nie było tutaj sprawnego prawnika, to bank mocno by obciążył swojego klienta kolosalnymi kosztami wyssanymi z palca.

Chcesz ochronić się przed arogancją zgłoś swoją sprawę

ZGŁOŚ SPRAWĘ TERAZ PRZEZ FORMULARZ


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...