W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 31 stycznia 2019

Blokada konta, zajęcie komornicze mandat z przed 20 lat

cyrk z demotywatorów
To dopiero ciekawa była rozmowa, z kimś kto przed 20 lat wyjechał do Anglii by zarobić pieniądze, teraz wrócił do Polski i dopadło co najmniej kilka zaskoczeń. Po pierwsze pan Józef odniósł wrażenie że  trafił do jakiegoś cyrku. Okazało się że ma zajęcie komornicze w którym komornik blokuje mu konto bankowe. W zajęciu komorniczym pani komornik domaga zapłacenia mandatu z PKP z przed 20 lat. Dodatkowo wyśmiewa rozmówcę gdy ten mówi o tym że takie rzeczy się przedawniają już po 3 latach. To mi daje informacje tylko jak w głębokim poważaniu urzędnicy państwowi jakimi są komornicy nas klientów mają. Podobnie jest z firmami windykacyjnymi które robią różne kroki dzięki którym podtrzymują życie długu, prubując oszukać sądy fikcyjnie przedłużając życie wierzytelności.

Jedyna droga postępowania to zgłaszanie wszystkich takich zdarzeń do prawnika by nasze dane osobowe nie były wykorzystywane do przestępstwa. 

Zobacz sobie wycinki prasowe które opowiadają o dokonaniach jednego z komorników z Mławy. Po którym to zdarzeniu stracił prawo wykonywania zawodu.

http://wyborcza.pl/7,155287,22102747,sprawa-rolnika-spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.html



Musisz zrozumieć że komornicy to spryciarze, w powyższym artykule możesz o tym przeczytać, jak asesor który wykonywał czynności najpierw wtargnoł na niewłaściwe podwórko zajmując ciągnik sąsiada, a potem bardzo szybko sprzedał ŁUP. Gdy sądownie chciano odzyskać zagrabiony majątek okazało się że bogaty asesor, pracownik komornika nagle stał się biedny jak mysz kościelna. 

Rozwiązaniem na takie postępowanie jest tylko jedno, zgłaszać każdą sprawę do platformy prawnik 2.0 bo dzięki tej platformie nie zapłacisz żadnych pieniędzy za rozpatrzenie sprawy. By bezpłatnie zgłosić sprawę przejdź teraz do formularza kontaktowego prawnika 2.0
Za każdym razem kiedy masz do mnie jakieś pytanie, zapraszam do kontaktu telefonicznego 799832556.

Każdy kto podejmie ze mną współpracę w platformie prawnik 2.0 otrzymuje odemnie wsparcie osobiste oraz pozycjonerskie, dzięki czemu razem dotrzemy do większej grupy osób, którym pomożemy. Oczywiście za naszą pracę będziemy sowicie wynagordzeni.

1 komentarz:

  1. Tu można spotkać się z przeróżnymi sprawami, jak widać komornik nie zapomina:) Tak to już działa w naszym kraju. U mnie teraz na tapecie jest opodatkowanie marynarzy i z tym problemem prawnym się borykam.

    OdpowiedzUsuń

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...