W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

sobota, 10 listopada 2018

Jak się wyplątać z pożyczke chwilówek -sprawdzony sposób

Dziś chciałbym opowiedzieć historię z którą zgłaszają się do mnie ludzie bardzo często przez telefon, jako że mój numer nadal pojawia się w wynikach wyszukiwania gdy poszukujesz pożyczek. Zapytasz dlaczego? Odpowiedź jest prosta bo jestem marketingowcem i miałem w swoim życiu okres kiedy udzielałem pożyczek.



Jako aktywny partner biznesowy wielu podmiotów uważam że warto pracować dla ludzi, i udzielać takich usług które są potrzebne na rynku. Tak też jest w przypadku projektu prawnik 2.0 który uruchamiam z poziomu Gdańska chce opowiedzieć to co dobrego możesz otrzymać dzięki działalności tej usługi.

Teraz ty mówisz - wyślij zgłoszenie




Najważniejszą rzeczą którą muszę wyjaśnić to definicję. Chodzi o to że mało ludzi obcnie korzysta z usług prawnych ze względu na ich zawyżoną wartość i fakt że jak pójdziesz do kancelarii prawnej to na dzień dobry jesteś obciążony kwotą około 200 zł za "poradę prawną" po czym dostajesz informację że możesz sobie napisać to co usłyszałeś.

Uważam że to jest nietaktowe by płacić komukolwiek za brak usługi.

Dlatego jeśli jesteś na początku decyzji o szukaniu prawnika to się zatrzymaj, bo już znalazłeś/aś.



Jeśli już przybliżyłeś sobie choćby odrobinę możliwości platformy PRAWNIK 2.0 zapisz się już teraz na najbliższy webina dzięki któremu dowiesz się więcej o możliwościach


Teraz najważniejsze. 

Do platformy Prawnik 2.0 codziennie zgłaszają się osoby które z powodu swojej sytuacji życiowej wźieły pierwszą pożyczkę pozabankową. Liczyły że jakoś dadzą sobie radę i spłacą pożyczkę z dochodów które osiągają. Ale tak się jakoś stało że pracodawca u któregoś pracowali "zapomiał im zapłacić" w efekcie cały plan, w efekcie skorzystała z promocyjnej oferty na kolejną szybką pożyczkę.  Efekt końca to 60.000 długu i brak szansy na poradzenie sobie z tym problemem samodzielnie.

ALE ALE, właśnie po to piszę te słowa by dać ci informację i pomoc.

To przykładowa korespondencja osób które piszą do naszej platformy Prawnik 2.0 bo szukają pomocy.

zaplątałam się w swoich chwilówkach. Obecnie mam ich już na prawie 60 tys. Błędne koło, nikt nie chce mi pomoc, 
a ja nie daję już rady płacić. Biorę następne, żeby mieć na raty. Zastanawiam się już, żeby wziąć kredyt pod zastaw mieszkania. 
Błagam, czy ktoś mi może pomoc? :( 

Wygląda znajomo? Nie ty pierwszy masz taką historię i jeśli zaczniesz dalej to ciągnąć to sprawa będzie się ciągnąć w nieskończoność bo firmy windylacyjne dopilnują tego by tak było.


Lubię pomagać, dlatego działam dla wielu osób dostarczając dzięki internetowi informacji których potrzebują. Teraz ty możesz skorzystać bezpłatnie z mojej pracy i zapisać się na webinar, dzięki któremu podejmiesz decyzję czy czesz pozbyć się długów korzystając z platformy prawnik 2.0 którego nasza grupa marketingowców jest partnerem.


ZAPISZ SIĘ NA COTYGODNIOWY WEBINAR



Pamiętaj że edukacja to pierwszy krok do uwolnienia się od wielu problemów, ty właśnie możesz zrobić ten pierwszy. SERDECZNIE ZAPRASZAM

7 komentarzy:

  1. W jaki sposób otrzymałem pilną pożyczkę w wysokości 100 000 w ciągu 24 godzin, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą od usług online w zakresie pożyczek powierniczych, skontaktuj się z e-mailem firmy w celu przetworzenia pożyczki, jeśli jesteś zainteresowany: e-mail >>>> TRUSTLOAN88@GMAIL.COM <<<< lub WhatsApp @ +1 443 281 3404

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim brać z głową, nie kilka na raz. W https://kokos.pl/ jak się bierze i spłaca w ratach to nie ma opcji żeby popaść w długi. NA 6 rat jak się rozłoży to ta rata nie jest taka duża jak się może wydawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? Szukasz POŻYCZKI?
    Oferujemy pożyczki osobiste, pożyczki biznesowe, pożyczki studenckie, pożyczki samochodowe i pożyczki
    Aby spłacić rachunki od 10 000 $ do 20 000 000 $, dolar / euro, według 3%
    oprocentowanie. Pożyczki muszą być zgodne z prawem i zgodnymi z prawem celami. Jeśli potrzebujesz
    pomoc finansowa / pożyczki skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem:
    Mrfrankpoterloanoffer@Gmail.com
    Pozdrowienia,
    Pan Pater L. Roland.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zły kredyt, dobrze !! 100% akceptacja natychmiastowych pożyczek, uzyskaj wycenę w ciągu 24 godzin
    Uzyskaj pożyczkę osobistą od 8 000 £ do 80 000 000 USD, 3,0%
    oprocentowanie Nasze pożyczki są dobrze ubezpieczone, a nasze maksymalne bezpieczeństwo
    priorytetem, czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej?
    Szukasz środków na spłatę pożyczek i długów?
    Szukasz finansowania na rozpoczęcie własnej działalności?
    Czy potrzebujesz pożyczek prywatnych lub firmowych na różne cele?
    Czy szukasz pożyczek na duże projekty?
    Szukasz funduszy na różne inne procesy?
    Uwaga: Oferujemy następujące pożyczki dla osób fizycznych
    * Kredyty komercyjne.
    * Pożyczki osobiste.
    * Pożyczki biznesowe.
    * Pożyczki inwestycyjne.
    * Pożyczki na rozwój.
    * Pożyczki na zakup.
    * Kredyty budowlane.
    * Pożyczki dla firm i wielu innych:
    i wiele więcej przy oprocentowaniu 3%;
    e-mail: jak złożyć podanie?
    Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. NIESAMOWITA FIRMA KREDYTOWA

    Potrzebujesz pilnej pożyczki finansowej?
      * Przelej pieniądze na swoje konto bankowe szybko i natychmiast.
      * Płatności rozpoczynają się osiem miesięcy po otrzymaniu płatności.
      konto bankowe
      * Niska stopa procentowa 2%
      * Długość spłaty długoterminowej (1-30 lat)
      * Elastyczne warunki kredytu i miesięczne raty
      * Jak długo trwa zarabianie pieniędzy? Po złożeniu wniosku kredytowego uzyskanie pożyczki zajmie 24 godziny

      E-mail: amazingloan55@gmail.com

      szczerze
      Sir Michael James
      Niesamowita firma pożyczkowa
      CEO
      E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NIESAMOWITA FIRMA KREDYTOWA

    Potrzebujesz pilnej pożyczki finansowej?
      * Przelej pieniądze na swoje konto bankowe szybko i natychmiast.
      * Płatności rozpoczynają się osiem miesięcy po otrzymaniu płatności.
      konto bankowe
      * Niska stopa procentowa 2%
      * Długość spłaty długoterminowej (1-30 lat)
      * Elastyczne warunki kredytu i miesięczne raty
      * Jak długo trwa zarabianie pieniędzy? Po złożeniu wniosku kredytowego uzyskanie pożyczki zajmie 24 godziny

      E-mail: amazingloan55@gmail.com

      szczerze
      Sir Michael James
      Niesamowita firma pożyczkowa
      CEO
      E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich, jestem Krzysztof Ceglowski
    z Polski. Nigdy nie zapomnę dnia, w którym pani powiedziała mi, żebym zaoferował Panu 900 000 zł pożyczki na rozpoczęcie działalności bez uciekania się do banków. To była taka wielka ulga, chciałam płakać, bo nigdy nie wierzyłam, że taki cud się wydarzy. W końcu dwukrotnie zostałem oszukany przez fałszywe firmy pożyczkowe.
    Jeśli jesteś zainteresowany pożyczką, niezależnie od okoliczności, 3% oprocentowana pożyczka w wysokości 3000 EUR / 50 mln EUR, bez okresu spłaty 1/40 lat, odpowiedz szybko.
    E-mail: janehammy728@gmail.com
    Numer Whats-App: +393512918858
    Telefon: +393512918858
    Z poważaniem,
    Krzysztof Ceglowski

    OdpowiedzUsuń

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...