W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 1 listopada 2018

Korespondencja od windykacji? to sięczęsto nie zdarza, telefony nawet kilka dziennie

Tym razem mam do przekazania bardzo prostą informacje. Tak bardzo ważną że większość z nas daje się wciągnąć w zabawę zwaną łapać dłużnika i pozwala na wyciągnięcie swoich danych osobowych. Proszę tego nie robić, bo celem firmy jest dopasowanie jak największej ilości informacji które podstępem wydobędą od ciebie.

Zgłoś sprawę teraz przez formularz



Typowe stwierdzenia które usłyszysz przez słuchawkę twojego telefonu.

DŁUGI TRZEBA PŁACIĆ!
Masz sądowy nakaz zapłąty? Możliwe że wogóle nie musiz
płacić, zgłoś soprawę do platformy prawnik 2.0
Moja odpowiedź to: Tak ale tylko te faktyczne, długi rzekome trzeba czym prędzej odrzucać i to na drodze prawnej.

JESTEŚ DŁUŻNIKIEM:
To oczywista obraza której znosić nie musisz bo nie ma takiej potrzeby.

JEŚLI KTOŚ MA DO CIEBIE SPRAWĘ TO POPROŚ O PRZESŁANIE DOKUMENTÓW NA ADRES KORESPONDENCYJNYCH W DOKUMENTÓW. NICZEGO NIE POTWIERDZAJ ANI NIE WERYFIKUJ.
Jeśli faktycznie zapomniałeś o zapłaceniu jakiegoś rachunku z przed kliku lat to są na to dokumenty oczywiście, sprawa powinna też trafić do sądu rejonowego, jeśli nie ma takich dokumentów to może być fikcja. Kniecznie trzeba to odrzucić na drodze prawnej.

Dokumenty które otrzymują nasi klinci często mają tytuł SĄDOWY, ale mało kiedy mają związek z tym o czym myślisz. Bo mogą zwyczajnie wprowadzać w błąd.

Zgłoś sprawę teraz przez formularz


Dostałeś nakaza zapłaty od ULTIMO, pomożemy ci się przednim obronić

Moja propozycja jest jedna, za każdym razem kiedy masz jakieś dokumenty i nie wiesz jak odpowiedzieć by się obronić możesz skorzystać z naszej pomocy i opisać sprawę w platformie prawniczej prawnik 2.0 oczywiście za ocenę dokumentacji nic nie zapłacisz, później możesz podjąc decyzję co chciałbyś robić z tym tematem dalej. Możliwości jest zawsze kilka.

Zgłoś sprawę teraz przez formularz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...