W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

środa, 24 października 2018

Propozycja współpracy w projekcie Prawnik dwa zero i oferownikiem marketingowym

Ludzie mają wiele prawnych problemów prawnych i nie potrafią sobie z nimi samodzielnie poradzić. To oczywiste skoro system jest tak poskładany przez polityków by nam szkodził. Dlatego powstał projekt prawnik 2.0 który pomaga rozwiązywać wiele problemów prawnych i finansowych. Przykładowo dziś w radio słyszałem że jest wiele odwołanych lotów.

Czy wiesz że tym ludziom należy się odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot ?

Masz odwołany Lot, lub opóźniony? Możesz go zgłosić teraz
http://prawnik20.pl/odszkodowania-loty/v2cV47


Spokojnie ja też nie wiedziałem, ale razem z innymi użytkownikami platformy prawnik 2.0 uczę się kolejnych produktów prawniczych by móc o nich opowiadać i co najważniejsze zarabiać pieniądze dzięki działalności marketingowej.

Jeśli szukasz ciekawego projektu w którym możesz wykazać się i osiągnąć interesujące wyniki to zapraszam do współpracy.

Przystępując do mojej grupy marketingwej dostajesz dodatkowe narzędzia dzięki którym twoja działalność internetowa ma dodatkową moc pozycjonerską dzięki sile mojej wiedzy i reklamie internetowej.

Dodatkowo w okresie kiedy będziesz się uczyć i pisać teksty mogę całkowiecie od siebie za pisanie artykułów wypłacić ci premię co miesięczną która pozwoli ci spokojnie się uczyć i pisać treści na przygototowanej dla ciebie witrynie firmowej.

za Każdy artykuł o wielkości A4 otrzymasz dodatkowo 5zł, byś mógł już uzyskać pieniądze w czasie kiedy jeszcze nie wypracujesz efektywności projektu.

https://pr20q.blogspot.com/


Zapraszam do kontaktu i do rozmowy powiem co zrobić by zacząć. Mój nr telefonu to 799832556


Zgłoś sprawę prawną teraz przez formularz kontaktowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...