W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 25 października 2018

PISMO OD WINDYKACJI LUB KOMORNIKA

Na odpowiedź na pismo komornika masz jedynie 7 dni
Prawnik 2.0 to narzędzie które może czekać na ciebie i być pomocne wtedy kiedy pojawi się problem z którym zwyczajnie nie sposób sobie poradzić. Przykładowo może to być wezwanie do zapłaty za rachunek telefoniczny z przed 10 lat. TAK zdarzają się takie, ale jeśli faktycznie go nie odrzucisz to zostaje sprzedany firmą windykacyjnym które go cyklicznie zwiększają i na końcu z śmiesznie małej kwoty robi się niebotyczna suma.

ZANIM TO NASTĄPI MAM DLA CIEBIE PROSTE ROZWIĄZANIE.

Zgłoś sprawę teraz i nie pozwól zarobić komornikowi 

PRZESLIJ DO NASZYCH ZGŁOSZENIE SPRAWY. NASI PRAWNICY OCENIĄ DOKUMENTY BEZPŁATNIE ORAZ SKONTAKTUJĄ SIĘ Z TOBĄ TELEFONICZNIE LUB PRZEZ MAILA.

w TYM MOMĘCIE UZYSKASZ INFORMACJĘ O MOŻLIWYCH DROGACH DROGACH POSTĘPOWANIA ORAZ O MOMĘCIE W KTÓRYM POJAWIĄ SIĘ KOSZTY.

SPRAWĘ ZGLOSISZ NA STRONIE
https://przerywamywindykacje.blogspot.com/



Zgłoś swoją prawną sprawę teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...