W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 11 kwietnia 2019

Szukasz odpowiedzi na te same pytania które ja jakiś czas temu

To był wrzesień 2015, mieszkałem w Gdyni wydarzyło się kika sytuacji które kompletnie mnie zaskoczyły, nie widziałem co robić bo osoby które mnie wprowadziły w błąd udawały przyjacielskie stosunki. No właśnie udawały, i dlatego udało im się wprowadzić mnie w błąd. Ale to tamten moment miał spowodować szukanie odpowiedzi na które nie mogłem uzyskać długo odpowiedzi.

Kiedy po raz pierwszy szukałem prawnika w Trójmieście, wykonałem naprawdę dużą liczbę telefonów i za każdym razem słyszałem to samo.

Jesteśmy expertami od każdego prawa, proszę przyjść jutro na dziesiątą i wźiąć ze sobą 200 do 600 złotych celem opłacenia porady prawnej.

Potem było jeszcze kilka spotkań które nie przyniosły żadnego pozytywnego efektu.

W moich poszukiwach natrafiłem na Platformę Prawnik 2.0 o której opowiadam na tym blogu i kanale YouTube. Zapraszam do otworzenia filmiku





Jeśli więc zastanawiasz się co zrobić z twoją sprawą to już ci mówię, przedź do zakładki PRZERWIJ windykacje i wybierz formularz w którym będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przesyłając do naszego zespołu, dzięki czemu zyskasz odpowiedź co warto zrobić z twoją sprawą.


Dobrym pomysłem też jest zapisanie się, na webinar, dzięki któremu poznasz prawdziwe możliwości tego projektu, ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR


Zobacz przy okazji ofertę drzwi w Gdyni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...