W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

sobota, 13 kwietnia 2019

Jako aktywny marketingowiec dokonałem kolejnego kroku w szerzeniu edukacji na temat zwiększenia dostępności

Niedawno z nieco większą aktywnością ruszyłem mój kanał na youtube, dzięki któremu mogę bezpośrednio opowiadać o możliwościach jakie kryją się za platformą PRAWNIK 2.0 dzięki któremu wiele osób może skorzystać z usług prawnych bez zaliczek, przedpłat czy poprzedzających właściwą usługę "poradę prawną" Oczywiście to rynek krztałtuje wszystkie ceny usług, ale gdy podejdziemy do usług prawnych w sposób właściwy to mogą one być znacząco tańsze i efektywniejsze.

Teraz jeśli w jakiś sposób cię zainteresowałem to zobacz jak opowiadam o możliwościach tej platformy kontaktu z prawnikami.

W podstronach umieszczonych na tej stronie dowiesz się jakie możliwości czekają na zainteresowanych Jak zacząć zarabiać W jaki sposób zapisać się na szkolenie Czy w jaki sposób zgłosić swoją sprawę do prawnika

To dokładnie tym zajmuje się na tej witrynie.

Jeśli chciałbyś podjąć współpracę w tym projekcie zapraszam cię do kontaktu, bo możesz uzyskać podobną witrynę do tej dzięki której ludzie w twoim mieście będą mogli szybciej natrafić na twoją ofertą, serdecznie zapraszam do kontaktu tel:799832556





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...