W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 21 października 2018

Twój komornik lub windykator będzie za tobą tęsknił bo już nie zarobi na twojej nie wiedzy

DOstałeś pismo od komornika i nadal się zastanawiasz co zrobić? Masz tylko 7 dni na odpisanie na ten list. Jeśli tego nie zrobisz właśnie przyznajesz się do tego nawet jeśli to jakaś pomyłka, np podbne nazwisko czy sasiad który ma długi. komornik potrafi sobie wybrać samochód albo nawet traktor i go sobie wźiąć. Potem dorobi dokumenty tak żeby mu pasowało a ty się martw.
Ale siły się właśnie wyrównują bo nasza oferta mimo że rynkowa to sprawia że wszystkich stać na usługi prawne bo nie musisz płacić nic na początek. Oceniamy dokumenty i dziłamy na cel, płatność oczywiście będzie ale po wykonanej rozbicie. Więc nie musisz się martwić że nie będzie cię stać. Być może to będzie koszt twojego ulubionego komornika lub windykatora który przekroczył prawo, a my to odkryliśmy.
BY POZBYĆ SIĘ DŁUGU PRZEJDŹ DO FORMULARZA I WYPEŁNIJ WSZYSTKIE POZYCJE

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba tu znać swoje prawa. Super miejsce, przede wszystkim nie ma co się bać, dać zastraszać. Może warto też zgłosić się po porady prawne do takich miejsc jak https://radcaprawny-trojmiasto.pl i mieć spokojną głowę.

    OdpowiedzUsuń

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...