W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 21 października 2018

Ochroń własne fianse przed komornikiem

Jestem zniechęcony tym rozmawiam z kolejną zadłużoną osobą i mimo bardzo korzystnej oferty człowiek nie podejmuje działań zmoierzających do obrony własnych interesów czy wręcz finansów. Tak czy inaczej ja postanowiłem robić swoje niezależnie od odpowiedzi ludzi którzy są mocno zastraszeni przez system. Moją rolą jest informowanie o możliwości zatrzymania windylacji i działań komornika.

Jest na to prosty sposób, wystarczy przesłać przez formularz kontaktowy swoją sprawę i podać informacje kontaktowe dzięki którym będzie możliwe odezwanie się i skontaktowanie w Twojej sprawie. Tak wiem że to czasami zbyt dużo dla ciebie, ale jak się już zastanowisz to działaj.

Dostałeś pismo od windykacji to zacznij działać bo inaczej zostaniesz ograbiony i to w prawny sposób, windyklacja nigdy się nie skończy puki jej nie przerwiesz.


1 komentarz:

  1. Mystizya Kavr | YouTube
    Welcome to Mystizya Kavr, the videos on YouTube show of mystizya Kavr. youtube mp3 To get started with mystizya kavr, you need to open an account and create an account with

    OdpowiedzUsuń

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...