W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 18 listopada 2018

Windykacyjny Telefon wprowadzający w błąd

Rozmawiam z wieloma osobami poważnie wystraszonymi po rozmowie telefonicznej z operatorem telefonicznym jednej z firm windykacyjnej jakich wiele na rynku polskim. Jeśli nie jesteś przygotowany na taką dyskusję to zwyczajnie rozmowa taka doprowadzi cię do wniosku że zapomniałeś o długu. Miła osoba z drugiej strony słuchawki oczywiście nie poinformuje cię że dług dawno przestał mieć moc prawną i powinien z mocy prawa być umorzony.
Rozmowa z windykatorem przez telefon zawsze sprowadza cię do roli ofiary, to planowe działanie.

Po to rozpisuję te witrynę by opowiedzieć ci że to nie konieczne byś na wszystko się zgadzał co usłyszysz w słuchawce. Większość to oszustwa i naciągactwo.

Dlatego rekomenduje platformę prawnik 2.0 by wyrównać szansę na rynku i byś mógł się zapytać naszych prawników czy to co przysłali ci z firmy to jeszcze zobowiązanie czy tylko próba wyłudzenia pieniędzy. 

Zobacz jak można przeprowadzić wzorową rozmowę w której osoba niczego nie potwierdza i właściwie obroniła się przed oszustwem i późniejszą kradzieżą. 


Zacznij korzystać z dostępnych bezpłatnych szkoleń internetowych dzięki którym zrozumiesz jak nie pozwolić się wkręcić telefonicznym wróżką, windykatorom i innym cudakom
Najważniejszym elementem codziennego życia jest zdobywanie codziennie nowego doświadczenia dzięki któremu będziesz mógł rozpoznać czy ktoś proponuje ci faktycznie interesującą propozycję czy oszustwo.

Zapisz się na bezpłatny cotygodniowy webinar już teraz i nigdy nie zgadzaj się na żadną ugodę proponowaną przez windykatora.



Nie podpisuj żadnej ugody jeśli nie skonsultujesz tego ze swoim prawnikiem.




zawsze możesz do mnie zadzwonić i możemy porozmawiać 799832556


Zobacz również: Rolety Gdańsk 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przestań karmić firmy windykacyjne zbierające twoje dane osobowe

Dziś natrafiłem na artykuł sponsorowany w jednym z portalików który ma za zadanie kreować wizerunek oraz wprowadzać dużą ludzi w błąd. Nazwy...